17 Eylül 2013 Salı

kitap - ilk part -ipucu

copenhagen !

İlk gun , 2 kahve ,
bir bisiklet , 12 km yol ,
Bir Pizza gornumlu poaca ,
2 bira , 2 tek sigara
Noma stajı copenhagen  ilk gun ozeti ;
Aynı gun  restorana gittim , gitmeden bi bısıklet aldım gocmen abimizden. 700 krona , ortadogulu oldugunu dusundugum ,evden  uzakta  oldugum ıcın kendımı yakın hissettiğim gocmen  abımden.
Kilitle birlikte 700 , kilitsiz 600 danımarka kronu. kılıt hedıye olsun demedı . "Dostum''
Neyse o kicimi acitan bisikletle restorana Gittigimde, birisi  arkada  ,ızgara  basında ugrasıodu , sonradan test kitchen şefi olduğunu oğrendiğim kişi kendisi.
Bi tel  sigara içtim bende . 
Sonra etrafinda dondum ikitur restoranin ,kavramaya çalıştım durumu ,üst camda gozuken aşçıları ,arkada mangal yakan aşçıyı .
Uçağa binince beynıme vuran stress restoranın önüne gelince gözlerimden fırlayacaktı.
Neyse çıktım hostel yoluna ,3 saatte buldugum restorandan , 23 dk da fln geldim japon ,polonyalı bide ukraynalı oda arkadaşlarımın yanına.
Ukraynalı yoga yapan  sabah 5te koşuya giden fln özenilecek genç tipi .sonra ki gunlerde benim shiftiminde sabah 6 da başlayıp  gece 11 de bittiğini ogrenince oda benı takdir edecekti .
Akdeniz çocuğu olduğumdan hava 4-5 derecelerde altımda bisiklet üzerimde 3 kat kıyafet işbaşı yapmaya pedal çevirirken ben de kendimi takdir eder oldum ,ölmeden döndüğümden.
Stajer formunda yaninizda kalem ve defter bulundursaniz iyi dedi .Odaya donerken 2 kalem bi defter aldım.
Odaya ciktim , ilk hostel maceram olmasına ragmen yadırgamadım sanırım otel lojmanlarının bilinçaltımdaki duruşu nuksetti.
Az parayla gittim, parasız gezdım,ucuz sigara ,içtm 2 krona bira içtim döndüm, iyiki gitmişim dedim kaç defa olduğunu hatırlamadığım kadar .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder