15 Ağustos 2010 Pazar

Türkçe'm Kötü!!!

En azından farkında olmak güzel .Türkçem kotu biliyorum lise yıllarımda umrumda olmayan edebiyat dilbilgisi dersleri gerekliymiş gülümseyerek anlıyorum şimdi .
Önceden ve her zaman söylediğim gibi bir şef sadece yemek yapmanın yanında global olmalı dünya insanı olmalı evet hep söylüyorum söyleyeceğim.
Ancak ben sıkılıyorum!!!!
Noktalama işaretlerinden yazımı yazarken kendimi kasmaktan vs. Ben burda kendi düşüncelerimi anlatıyorum kendimi anlatıyorum ve ben boyle biriyim gereksiz kurallardan sıkılan olabildiğince çabuk sonuca koşan .
Bu meslekte de tek önemli olan şey herşeyin planlandığı gibi gitmesi serviste elinizi kesmeniz yakmanız bile akışı etkilemezken benım yazımdaki noktalama işaretleri vs. benım düşüncelerimi yazılarımı etkilememeli anlatım bozukluğu olursa haklısınız sonuna kadar ancak onlarıda düzeltiğimi düşünüyorum en azından çabalıyorum.:)
Söylemek istediğim bana türkçesi bozuk demeyin ben boyle rahatım olduğum gibi maskesiz :)
Herneyse ben kendimi anlatıyorum burda yaşadıklarımı yaşadıklarımla birlikte hissettiğim duygularımı anlatıyorum olduğum gibiyim yazılarımda .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder