25 Ağustos 2011 Perşembe

Sokak...

Sokak ta yaşayan insanlar,
Sokak yemekleri,
Sokak sanatçıları,
Sokak hayvanları,
Sokak vsvsvsvs...

İstiklal de sokak müzisyenlerinin çalgı çengileri de toplatılıyor, artık taksimden çıkamadığım için sürekli goruyorum istiklal çalgıcılarını aralarında zabıtaya yakalanmayanları. (seviyorum çalgıcı demeyi sanırım )
İlk tanıdğım aralarından siyasiyabend idi .
Taa ki şu günlere kadar, dediğim gibi hergün istiklalden geçiyorum hatta uzerine sohbet ettiğimiz bi konu '' bi sergi açmak lazım istiklal çalgıcıları '' diye de bahsetmiştik sonra kesin vardır oyle bişi diyip gülüp geçmiştik .
Neyse ,keyifli paylasımlar bu sokak paylasımları .Düşünsenize istiklalin başından sonuna kadar bi cumartesi aksamı yürüdüğümüzde  , çingene cocukları darbuka çalıp soyluyor,adamın biri saksafon çalıyor ilerde , biraz ilerde bi kadın opera yapıyor ,az ilerde country müzik ,hippi tarzlar takılıyor.
Onun ilerisinde şu bütün istanbulu gezen kızılderili kıyafetli garip abiler çalıyor tabi karadeniz müziği yapan amcalarıda unutmuyorum.
 Tümm bunlar bi cadde üzerinde yaşanıyor kültür sevişmesi resmen fatih akın filmleri gibi düşünün alman türk kültürünün film hali işte bu beyoğlu çalgıcılarıda o kültür sevişmesinin müzikal hali.
Sokaktaki yasamın radyosu televizyonu o çalgıcılar, haberleri sokağın kesmeyin onları o zenginliğini tadını çıkartın.Zabıta abiler ,emri veren amcalar size soyluyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder