13 Ağustos 2011 Cumartesi

Striptiz...Dansöz

Evet michelin in çokyönlülüğünü ,renkliliğini,japonyada yerel minik lokantalara filan yıldız  vermesini takdir ederken .Bugün sapka çıkarttım abicim !!
Hatta aklıma ilk gelen şey , güzel bi gece geçirmiş olma ihtimalleri oldu sevgili müfettişlerin :)
Bizde dansozlu filan mı servis moduna girsek  ülkede, sonucta buda bi kultur .
Şaka bi yana bu haber bugünün haberi bi arkadaşımdan  duymuştum, bi araştırdım kı cidden oyle ,haberde en iyi et yenebilecek yerler gibilerinden bişeyllerden bahsediyor yıldız verildiğini net olarak belirtmiyor .Yani bu demek oluyor ki,rehberde iyi yemek yenebilecek yerler arasında da olabilir.
Daha fazla onyargımın yazıya mudahale etmesine izin vermeden son veriyorum yazıya .Bide  striptiz yapanlarda prim yaptımı acaba michelin li yerde çalışıyorum diye .Bu konuda merak uyandırdı tabi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder