21 Ekim 2012 Pazar

Noma , 23 ekim sali 8.30 am

Yeni bir baslangicla yaziyorum , herseyi bastan aldim .Butun hayatimi bu deneyimin getirdikleri ve getirecekleri ile bastan duzenliyorum .
Sali gunu saat 8.30 da dunyanin en iyi restorani  noma'da isbasi yapiyorum .
Fiziksel , psikolojik olarak hazirim ,zira bu deneyimi konsantrasyonla en verimli hale getirebilecegimi biliyorum .
Su ana kadar butun ogrendiklerimi , yaptiklarimi , tabularimi herseyi naftalinleyip kaldirdim bir sureligine .
Kabul edilme sureci yaklasik 7 ay surdu , formlar , gorusmeler vs. Bu uzun surecten sonra da,organize bir restoranin daha icine girmeden , farkliligi gordum zaten .
Staja kabul edildikten sonra , bir stajer bilgilendirme formu geldi .
Onun ardindan , staj suresinde hergun ama hergun tek tek yazilmis ,organizasyon semasi gonderildi .
Cok profesyonel . 
Bu deneyim yemek yapmanin yaninda , iyi bir restoran organizasyonu icinde inanilmaz bir deneyim olacak .
Gorusmek uzre 

3 yorum:

  1. Heyecanını yürekten paylaşıyorum... İyi bir hayat deneyimi olması dileği ile bol şans...
    Kemal Demirasal

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah , cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler şefim:) Culinary Kasım 2011 öğrencileriniz, maceralarınızı keyifle takip ediyor. Hayatımın bir döneminde Sizinle karşılaştığım ve eğitim aldığım için çok şanslıyım.. Meltem

    YanıtlaSil