19 Nisan 2014 Cumartesi

ot kafası

Bi ot muabbeti dir aldı başını gitti geçen hafta köyde ,
Alaçatı ot festivali benim 2. festivalim köyde ,duyduklarıma göre en kalabalık ve en güzeliymiş ,
benimde gözlemlerim şöyle ,
Ülkenin dört bi tarafından gelen ot meraklılarının yanısıra biçok şef arkadaşımda burdaydı .Alaçatı kültür derneği götürüyor ot festivalinin organizasyonu , şefler inanılmaz keyif alıyor ve ilgi gösteriyor. Ama bunun yanında şefler bi o kadarda dışında bu organizasyonun .
Kendim için söylemiyorum bunu ben zaten ottan yaptığım yemekle keyif alıyorum mutfağımdan . Ancak bu festivale şefler , istanbul dan izmir den bambaşka yerlerden, çıkar ve rant ilişkisi olmadan   dahil olurlarsa .Bi noktadan sonra bu festival dünya klasmanında bi organizasyona dönüşebilir .zira akıllara ''cook it raw'' in emekleme dönemi hallerini hatırlatıyor  içereği.
Ve  inanın en az '' cook it raw''   kadar doğanın içinde bi festival ot fesvitali .
Bilmem çok hayalperestim arkadaşım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder