22 Ocak 2010 Cuma

Tebrikler Arkadaşlarım,

Yarışmalardan bahsetmiştim ya yakın zaman önce işte tam da bu güzel konunun ardından üniversitede ki alt dönemim arkdaşlarımdan güzel bir haber aldım. Geçtiğimiz günlerde Antalya da yapılan Altın Kep Aşçılar yarışmasın da aldıkları ödüllerin haberini aldım.
İnanın kendim ödül almış kadar sevindim bir sene önce beraber mutfakta akşamlayıp sabahları soğuk mutfakta kahvaltı yaptığımız günleri hatırladım eminim ki aynı şeyleri yaşadı onlar bu sene ,ancak emeklerinin boşa gitmediğini gormek benı çok mutlu etti.
Tebirkler arkadaşlarım kardeşlerim .Tebrikler herşeyin başlangıcı Tansu,Erkan Çelik çifti üniversite hocalarım sizlere verdiğiniz emeğe gosterdiğiniz inanç ve sabır için binlerce defa teşekkürler ve tebrikler.
Bu başarılar çok daha güzel başlangıçlar sunacak onunuze daha çok azimlenin daha çok sabredin arkadaşlarımi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder