31 Ocak 2010 Pazar

Neden İstanbul...

Bu sorunun cevabına Haldun Hocam nedeniyle, amacıyla birlikte verdi(Haldun Tüzel) bir sohbet arasında ''Dünya klasmanında oynamak istiyorsan ilk maçlarını İstanbul da oynamalısın'' lafın ozu dunyanın yaptığı yemeği yapmak istiyorsan bunu birde kaliteli yapmak istiyorsan bu yoldan ilk once geçmelisin.
Kesinlikle çok yerinde bir cevap oldu. Bunu açıklamak için onlarca neden var tedarikçıden ekipman olanağına misafir kitlesinin genişliğinden sezon bitti derdi olmamasına kadar birçok neden sayılabilir.
Bu kadar olumlu sebebin yanında zor yaşam şartları olduğunu soylemem gerek benım gibi gelecek için şuan ki elinde bulunan imkanlardan fedakarlık edenler ki!! birçok kişi gordum kısa çalışma hayatımda bu kişiler ailesinden gelen yapabilecek bir işi varken tutup da istanbul a gelip bodrum katlarında giriş katlarında yaşayan aldığı ücretin büyük kısmını geçime harcayan birçok kişi tanıyorum ve bunları geleceğe yatırım diye adlandırıyoruz bende dahil olmak üzere.
sadece gelecek için çalışıyoruz bu sıra bunun yanında geleceğin yatırımın da ''slow movie'' edasıyla adım adım sindire sindire çıkmak gerektiğini düşünüyoruz .
Ancak bunun yanında bu adımları atarken kimin ayakizlerini takip ettiğimizinde bilincinde olarak çıkıyoruz ben ve benım gibi olan meslektaşlarım en tepeye sadece yemek yapmayı bildiğimiz için gelmek istemiyoruz neyse lafı uzatmayayım artık gelecek için İstanbul Dostlar ve üstadlar gelecek için İstanbul diyorum ben ve biz...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder