18 Ocak 2010 Pazartesi

Zaman Ayırmak Gerek

Genç yaşlar insan doğasında fazla saat çalışmak için en elverişli
zamanlar.
Elbetteki bunu doğru şekilde değerlendirmek de kişiye kalmış .
Aslına bakarsanız fazla saat çalışmak tecrube, zorlu deneyimler vs. katmanın
yanında bizden aldıkları da olduğunu gozden kaçırmamak gerek.
Önceki yazıda da bahsettiğim gibi mesleğimizin buyuk bır kısmı araştırmak
oğrenmek uzerine kurulu bundan ayrı kalmak bunu ertelemek gun geçtikçe
bızım kaybımımıza olacaktır .
Geçen gece dank etti beynime!! ben sadece burda çalışmak üzere değil sektorun farklı kesimleriylede iletişim içinde olmak zihnimdeki farklı projeleri fikirleri birileriyle paylaşarak bunları hayata geçirmek için buradaydım İstanbul'daydım
Ancak fark ediyorum ki bundan git gide kopuyorum sabırla bekliyorum herşey düzene girecek boyle zamanlarda sabretmek gerektiğini artık öğrendim öğrendiğimide iyiden iyiye farkettim.
Bu deneyimler bana farklı kazanımlar da sağlıyor hayat deneyimleri diyelim biz bunlara .

Ne kadar fazla saat de olsa ne kadar yoğunda olsa araştırmadan gunceli
takipten uzak kalmamaktan yanayım tabi ki bununla birlikte dunya
gundemini ulke gundeminie takip etmenın gerektiğini sonuna kadar
savunmakta bir şefin sadece yemek yapmak ofis işlerini idare etmekle olmadığını iddaa etmekteyim
Masadanızda oturan bir şef sadece yemekten değil güzel muzikten tiyatrodan
istanbul'dan ülkesinden bahsedebilen bir şef olması gerektiğini düşünüyorum .
Kulture muziğe de zaman ayırmanın bir şef olma yolunda onemlı rol
oynadığını düşünmekteyim

Son söz diyelim artık ..
ilham sadece yemekkitaplarından buyuk şeflerin fikirlerinden gelmiyor gelemiyor.
Ruhumuzu beslemek dinlendirmek bize farklı ilhamlar verecektir .Biraz daha mistik bir
tabirle üçüncü gozumuzu sanat ,kulturle açabiliriz arkadaşlar
Dünya dan uzak kalmayalım ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder