10 Mayıs 2010 Pazartesi

bir zincir bir harita ...

geçtiğimiz pazar Türkiye de açtıkları ve kapatmak zorunda kaldıkları hakkasanın genel müdürü ile yapılan roportajı okudum.
fine dining restoran ünlülerin arka bahçesi ,kahvesi diyor. O kadar doğruki
milyon dolarlar yatırım yaptıktan sonra açıkça soyluyor bi hataydı istanbul diye ayrıca ekliyor the doors grubu bizim yerimizde çok güzel iş yapıyor.
bu bile bir düşünce yaratıyor istanbulda simit bile boğaza karşı çay keyfiyle gidiyor ayrıca istanbulda birde club kultürü var eğer restoransa club demektir diye ekliyor ya club ya hiç.
belki çok ağır belki çok fazla ama gastronomi hala anlaşılmadı ülkemizde ne kadar ongorülü ne kadar ciddi bilmiyorum ama Türkiyenin gastronomik geleceğine daha yıllar ama yıllar var ben bunu biiyorum.
bir ducasse bir alinea çıkmayacak ülkemizden ben en azından dışarda oluşabilecek türk kültürlü bir restoran hayal ediyorum bakalım gerçekleşecekmi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder