16 Mayıs 2010 Pazar

İstanbul'da Fine Dining Profili

Geçtiğimiz pazar bir gazetede okuduğum yazı '' Hakkasan Neden kapandı'' Londra da kurulan güzel yemekler yapan bir restoran Hakkasan ının istanbul da açtığı şubesinin kapanma nedenlerini eleştirmişleri genel müdürleri ile
genel müdürde bir Türk .
Daha ilk cümlesinde ''bizim müşteri profilimiz 4000 kişi onların yarısıda senenin altı ayı yurtdışında '' diye başlamış anlatmaya o kadar da güzel anlatmış istanbul da fine dining anlayışı yozlaşmış club mantığı heryeri kaplamış iyi yemek ,kaliteli servis ozenli ambians sınırlı yere kadar taşıyor sizi bir noktadan sonra çay ve simit yerken bile boğazı tercih eden İstanbul lu restorana giderken de bunu goz onunde bulunduruyor .
Bilemiyorum bunlar varken reklama dunya paralar yatırıp boyle buyuk bir yatırımı kaybetmek biraz hayal kırıklığına uğratıyor yatırımcıları ve biz aşçıları hala fine dining bir restoran risklimi diye .
Ve soylemek zorundayım sanırım bu birazda istanbul daki müşterinin yemek profilini vitrine sunuyor .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder