23 Ocak 2011 Pazar

Cipriani ...

Bir adım daha attı sanki istanbul yeme içme eğilimleri...
Cipriani italyada 1930 bilmem kaçta venedik te açmışlar ilk defa ...hatta  carpaccio yu ciprianilerin kazandırdığı rivayetleri var ortalıkta...Bana gore her biri birer pazarlama taktiği ama güzel taktikler...
Türkiye de güzel ses getirdiler ,yer olmadığını biliyorum hatta dört yüz kişi rezervasyon olduğunu biliyorum arasıra yüzseksen kuverlik restoranda .
Doğru bi politika mı? tabi ki değil yapıcı eleştiriyle yaklaşayım ...
Bir sürü yazı okudum cipriani ile ilgili birçoğu güzel şeyler ,yalnız sadece 2 yazı okudum yemekler hakkında olumsuz biri yemekle çok fazla alakası olmayan ''Kutluay'' dan yorum aynen şu ''yemeğimi yere düşürüp sonra tekrar tabağa koymuşlar gibi '' diğer okuduğum yazı ise güngör uras ın yorumu '' o kadar para ve soğuk rengi değişmiş bi lezzetsiz sebzeler ''
Bunlar  bu yorumlar o delicesine doldurulan restoranın double oturum üstüne bide 40 kişi almanın etkileri değiştirilmeyecek minik ayrıntılar değil...
U:marım bu başarı ,açılış etkisi balon olarak kalmaz. Zira boyle restoranların başarısı diğer gastronomik yatrırımlara önayak olacaktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder