4 Şubat 2011 Cuma

Deniz...

Bir hafta yazmamak demek o hafta yorulmak ,beynini işlerden patlatmak demek ...:)
Bide cuma günü akşam bu saatlerde yazmak demek?? ,O işleri rayına oturtmuş menuyu değiştirmiş ve düzeni hepberaber oturtup ,bugünde biraz kafa dağıtmayı haketmiş olarak yazan Deniz bugün ki Deniz..:)
Bikaç yazı okudum bugün kahvaltı keyfinde şu annemin masa ortuleriyle aynı olan sıcak şirin kahvaltı evinde :) neyse dağıtmayayım konuyu, bir restoranla ilgili bikaç değişik yazı restoranın menusunu biliyorum .İlk yazıda tatlılardan birini ovmuş bir gurme ove ove bitirememiş yalnız anlattığı tatlı bir sufle yazıda tart ürünü bir tatlı olarak bahsetmiş yanlışlık heralde derken restoranı adınıda yanlış yazmış .
İkinci yazı, Gusto dergisi şubat sayısı onlarda güzelce anlatmışlar yemeği aynı restoran buarada, bu sefer ismi restoranın ismini yanlış yazmışlar .
Şimdi bu ne demek özensizlikmi yoksa başka bişey??.Bence  bu emeğe saygısızlık demek abicim emeğe saygısızlık demek en kısası!!!
Komik...
Ve bahsetmek istediğim bişey daha , restoranlarda ki tadım menuleri gitgide artmakta ve artmalıda cintemani,agatha,topaz,lamouette,aklıma gelenler bunlar ,şefin vitrini ,şefin en iyi kartlarıdır tadım menuleri,eğer varsa gittiğiniz restoranda yemeğiyle isminden soz ettirmeye çalışan bir restorandır o restoran.

Ve ikinci değişim yakında sadece tadım menuleri sunan restoranlar çıkacak ortaya.Ancak iş yapacak mı yapmayacakmı zaman gosterecektir işte o restoranlar iş yapmaya başladığı zaman bişeyler değişmeye başlamış demektir biraz umutlanabiliriz istanbul da gastronomi için ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder