3 Nisan 2011 Pazar

AÖF......,AQ

Nisan ayına açıkogretim sınavıyla başladık .Başlamasak daha iyiydi ,uyuzum ya ben bu açıkogretim muabbetine herşey batarmı abicim .
Sınav saati salonun orda sıradayım sağ taraftan sıra ayrılıyor izdihamın içine doğru bi kalabalık var ,millet telefonunu teslim etme telaşındaymış .Nasıl bir sistem onuda anlatayım adam o yoğunlukta ağzıyla bant yırtıyor parçalıyor artık neyse sonra kenarda kağıt musbettelerine yazılmış numaralar var telefona yapıştırıyor aynı numarayıda ,kopyasınıda size veriyor .
Sonradan ogreniyorum bikaç arkadaşımın salonunda da alınmış masalara konmaları istenmiş sadece.
Diğer taraftan kalem temin ettiğini düşünüp aöf nin kalem getirmeyenler vs koşturanlar kalem diye koridorlarda. (aöf ismindende kısaltmasındanda nefret ediyorum lan )
Neyse açık açık soruyorum abicim bi bok ogrenen varmı bu AqÖF den . Üniversite mezunu olmak için biyandan çalışıp, biyandan bitirenlere saygı duyarım eyvallah .Ama onemlı olan bişey ogrenip ogrenmediğin .
Ben cv mi yazmayacağım açıkogretim saçmalığını benım gibi biçok arrkadaşımda yazmayacak .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder