27 Nisan 2011 Çarşamba

Babam...

Son istasyon ....
Levent Kırca nın filmi denk geldim ,oylece erken çıkmışken mutfaktan .Bi babanın çocuklarıyla yaşadıklarını anlatan bi film.
Oyle içten ,oyle sahiplenen bi film ki .
Büyüttü, yorgun argın geldi fırçaladı sonunda annenize sarılıp soyledi :''bu çocuk ne olacak boyle bak şimdi de aşçı olmaya kalktı''.
Ne halt ettiyse iyiliğim için iyiliğiniz için istedi .
Herşeye rağmen çocuğum evladım deyip sahiplendi.
Afedersiniz de  ,siktirin gidin ''hayır'' deyip
-'' ben kendi başıma çıktım''
-'' ben  herşeyi tek başıma yaptım '',deyip de saçmalaya çalışırsanız .
O kadar ruhsal, o kadar bu dunyadan olmayan içsel duygular ki ,büyüdükçe anlaşılan .
Büyüdükçe yakınlaşan duygular bunlar.
Ben baba olmak istemiyorum ben babam kadar iyi bi baba olamayacağımı bildiğim için baba olmak istemiyorum sanırm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder