5 Nisan 2012 Perşembe

Zero,

Bahsetmiştim bu istanbul açıklaması şeklinde olan, el dergisinden.Özellikle istiklal caddesinde  birçok mekanda alıp okuyabileceginiz bir aperatif .
Dergiye isimsiz olarak yazanlardan ,köşe yazısı demek ağır olur .
Belki keyif veren yazılardan biri diyebiliriz.
Yine  boyle bir yazı,
''Lady Marmalade'' yazmış
''Etkinlikler arasında kararsız kaldıgın cumalardan değil bu gece.Tomtom'da sürükleniyorum kendimi bilmez şekilde.Sıkıldım alkolden,açım.
Çevir kafanı,solundayım.Bana yönel,sadece birkaç adım.Silinme zamanı dudaklarımdan vodkaların.
Tam burası,diz çökebilirim onunde.Dayan duvara ,izin ver parmaklarımın özgürlüğü vermesine.Saçlarım emrinde.götür beni acının eşiğine.
Dudaklarım sertliğinde,vucüdunu bırak benlıgime.Kontrolündeyim kasılan kadınlıgımın ,sen ellerimde.
Gel artık zamanımız dolmak üzere.Bekliyorum damak zevkimi çeşitlendireceğin yerde.
Köşeyi donup gittiğinde ,gecenin galibi ben olacağım yine!''
Bu yazının bana gore norması şöyle olurdu,
İstanbul,kadınlar,erotizm ve hepsinin bütünü  nevrotizim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder