8 Mart 2014 Cumartesi

ben geldim

yazmıyorum , özür dilerim !!
okuyucular fln değil blog senden özür dilerim . 3 ay olmuş bişi olucak demişim hayatımda evet oldu şuan yazmam pek doğru olmayacaktır ama oldu .
Yanlış şeyler de yaptım hala toy olduğumu farkediyorum bazen. yemek yapmak değil olay başka bişi var artık hissetmek yemekle mi ? bilmiyorum farklı duygular iişin içine girmeye başladı ve ben ne olduğunu bilmiyorum .
Neyse biraz bizden bahsedeceğim size
Alancha da
gelişiyoruz arkadaşlarım ekibim gelişiyor , kaan studio stajında ordan frantzen e geçecek yiğit relae stajından döndü güney amerika da d.o.m ve lima central restoranla görüşüyor seneye staj için . Bunlar inanılmaz keyif ve gurur veren şeyler dünyanın dört bi yanından bakış açımız oluyor alancha da .
benimde kanım kaynama ya başladı avustulya aklımda ki restoranlar orda .
 görmek istediğim başka bi kıta da afrika kıtası.
25 yaşındayım daha yapacağım çok şey var.

1 yorum:

  1. sen yaparsın hacım bol şans :) gel tekrar amerikaya gidelim :)

    YanıtlaSil