16 Aralık 2010 Perşembe

Bilgi Dolu Bir Yazı!!!

Neyin bilgisi soyleyeyim hemen . Yılda 500 lira alan karşılığında 4 kitap veren açıkogretim fakültesinin ve askeriyenin ortak olduğunu düşündüğüm bilgelerin yer aldığı bir yazı .
Biraz okuyup ,bikaç kadeh bişeyler içtikten sonra yazmak gerek birazda.Bugün bu yazıyı sakinleştikten sonra yazmasam heralde yarın işyerimden yada evimden onceden olduğu gibi gelip alırlardı benı polisler.
Açıkogretim saçmalığında bende varım .Sırf bu askerlik için.Hani biliyorsunuz ya 4 yıllık bir aşçılık bolumu yok ozel ''PARALI ''olmayan .Ozellerin burslularında da donen dolapların haddi hesabı yok!!!

Bugün de onun kayıt yenileme muhabbettleri için uğraştım .Sırada beklerken o sadece kadınların çalıştığı resmen kısır kokan,altın günü havası yayan o büro da sıra beklerken bu askeriyeyle ,Açıkogretimin ortak olduklarını felan düşündüm.
Bir halt ogretmekte olmayan açıkogretim fakultesinin ''halkla ilişkiler'' bolumu bile var!!! o ne lan evde oturup halkla ilişkiler mi ogreniyorsunuz!!! Genel kültür diyipte bitarafımla güldürmeyin.
Neyse kaydımı yeniledim 500 liralık kitaplarımı aldım ikide sınava gireceğim bikaç ay sonra odediğim o harc parası ismindeki paranın karşılığını boylece alıcakmışım!!!
Deli oluyorum bu sisteme...

1 yorum:

  1. GERÇEKTEN BİLGİLENDİM.
    Yürü yürü bee!!
    bende bu konudan muzdaribim ancak askerlik durumu söz konusu değil ve hatta halkla ilişkiler okuyorum...
    hepimiz düşürülmüşüz para tuzağına bakalım son ne olacak??

    YanıtlaSil