21 Aralık 2010 Salı

Küçük Işıltılı Bir Pırlanta Kutusu ...

Parisin pastaneleri, macaroncuları için kullanılan benzetme.
''ışıltılı pırlanta kutuları'' gibi herbiri . Macaroncu da bizdeki adı kestanecı gibi macaroncu diyor turk milleti.
''Le duree'' parisin en iddalı tabi ki '' pierre herme'' den sonra ikinci en iyi macaron yapan pastanelerinden biri olarak geçiyor .
Bikaç zaman once açıldı Türkiye'de ve tabi ki bebekte ''Le duree ''.
Daha sade bir pırlanta kutusu bebekteki dükkan .Parisin o macaron ve pastanelerinin yanında.Bana gore çok daha sıcak.
Neyse, çok sevmediğim tatlı şekerli ,yapış yapış şeyleri beğendiğimi tek başıma ,beğenmediğimi paylaşarak yedim:) .Ve beş çeşitten sadece birini tek başıma yedim.:)
Sonra şu karara vardım bizim ''Divan'' pastanesinin macaronları daha güzel cidden.Sizde bi deneyin bakalım.Zira yine bu anlattığım şekilde denemiştim Divan dan aldıklarımın hepsini tek başıma yemiştim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder