17 Kasım 2010 Çarşamba

Karne,Atari,Mahallelerarası Maç,Gazoz,Veli Toplantısı,Bruce Lee,Mirc,İlk Bisiklet....

''bizimde renkli televizyonumuz vardı'' Onur Gökşen in son kitabı manyakça bi anlatım tarzı, baya kardeşinizle ,ablanızla ettiğiniz kavgaları felan gözünüzün onune seriyor tekrar.
Mesela,o malum durumdan sonra babamın aldığı ilk bisiklet:) malum durumu dile getirmek istemiyorum hani şu etek gibi tshirtler giyip oyle gezindiğimiz haller.(sünnet ulan sünnet)
Çoğumuz geçtik lan o durumdan hepimizde gezdik o etek gibi şeyle.Gülmeyin artis artis.
Herneyse babam almış gelmiş aynı gün sanki nispet yapar gibi ,yahu arkadaş bari 2 gün once getirseydinde hevesimi alsaydım.
Dün gibi hatırlıyorum siyah bi bmx ti vitessiz o zaman lüks vitesli bisiklet yokta zaten herkeste:)onu yaklaşık 2-3 hafta kadar el süremeden evin orta yerinde tutup salak salak kesiştim bisikletle annemin ''koy şunu dışarı '' söylenmelerinden usanmadan dışarı da koydurtmadım.Ablam kullanır benden habersiz diye.:)
İyileşip ayaklandıktan sonra belki bir ay belki iki ay sonra acısını çıkarttım resmen bisikletten .
Sonra babam bana 0rtaokulda felan aldı vitesli bisikletimi en son bisikletimde oydu lisede aldığım motoru beraber aldık babamla üçte birini ben, kalanını babam ödedi:)
Şimdi o vitesli bisikletim nerde bilmiyorum çok gezmiştim o bisikletle ilk yaz aşkımda da o bisiklet vardı .ilk babamdan tokat yediğimde de .
Şuara boyle çocukluk anıları hayatıma fazla duygusal geliyor .
Büyüdükçe çocukluğunu ozlersin saçmalıklarına inanmazdımda harbiden oyleymiş lan!!

3 yorum: