15 Haziran 2010 Salı

Duygusal zamanlar ...

Uzun soluklu bir ilişki ve sancılı bir bitiş.
Şimdi ise sadece iş üzerine kapatmışken kendimi onceden yapılmış hatalarımdan ders almamış gibi yeni bir hataya doğru giderken buldum kendimi.
Yasak olan büyülü ve güzel ama busefer tekrar olmayacak .
İş hayatımın aksine özel hayatımda keşke dediğim çok şey oldu ama bu sefer o hatayı yapmadan şimdi soyluyorum ''keşke daha erken keşke başka şartlarda..''
şuan boyleyken daha keyifli saklı kendi içimizde:)
Ben yemeklerimle sen fotograflarınla hayata devam .


hiç büyümeyeceğim sanırım...

3 yorum:

  1. bu iş gerçekten böyle bir iş mi
    keşkeler hep olmak zorundamı??

    YanıtlaSil
  2. öncesinde veya sonrasında hep var dimi
    seni beni kurtarıcak olan sanırım ne zaman soylendiği ...
    ben bu sefer erken davrandım ...:)

    YanıtlaSil
  3. belkide sadece bu iş için genellememek lazım,bu hayatın tamamında var.ama yinede bunu yapmak zor bir seçim olsa gerek,ve söylediğne son derece katılıyorum ne zman söylendğinin çok büyük önemi var,erken davranmak geç kalmamaktan çok iyi bir durum sanırım şartları ve zmanı göz önünde bulundurursak tabii.verdiğin bu karar umarım seni mutlu bi şekilde yolunda devam etmeni sağlar..

    YanıtlaSil