10 Haziran 2010 Perşembe

Yemek Yapmıyorum !!!

Evet hayatımı yemek yaparak kazanıyorum kişiliğimi yemek yaparak tatmin ediyorum ama evde yemek yapmıyorum .
Yoğun iş temposuna başladım başlayalı evde patatesli yumurtadan başka birşey yapmıyorum ve bunu yazarken biraz utanıyorum ev odevini yapmayan ilkokul ogrencileri gibi:)
Ancak geçerli bahanelerim var sefler ve sef adaylarıda anlayacaklardır benı.
Bir ev mutfağıyla profesyonel bir mutfak tutmuyor diğerinin yerini dar alan ,küçük tavalar, küçük ocaklar vs. elimi ayağımı koyacak yer bulamıyorum küçük evimin küçük mutfağında sonra bir sinir ile ''offf bee yeterr ''deyip kapatıp bi kahve yapıyorum kendime :)
Ama mesleğe ilk başladığım zamanlarda da hatırlıyorum denemelerimin ardından annemin arkamdan bağrışlarını bulaşıklar vs işte .:)
Aslına bakarsanız benım tam tersim birkaç kişide var slowfood hareketinin onemli isimlerinden birinin ev mutfağını gorup ciddi anlamda ozenmiş kıskanmıştım duvarda asılı bakır tavalar ,ortada mermer bir tezgah,eski dokme fransiz ocaklar ve fırın, işte oyle bir mutfağım olursa bende evde tekrar yemek yaparım homeoffice ,homekitchen yaparım evimi :)
Ve boyle yeni bir akımında başlagıcı olabilir ne dersiniz'' şefin evi 10 kişilik Fine dining akşam yemeğine davetlisiniz ''
:)
heyecanla kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder