20 Haziran 2010 Pazar

Pastacılıkk!!!!

Sevmiyorummmmm. Sevemiyorum herşeyi ölç ,tart ,biç ölçmekten zaman bulup ne zaman yapıyyorsunuz pastanızıı!!
Saygı duyuyorum benim yaptığımdan çok daha farklı bir zanaat çok etkileyici ve yaratıcılığınızı sonsuz derinlikte kullanacabileceğiniz bir bolum ama sevmiyorum sevemiyorummmm!!
Herşey yapış yapış çikolata en küçük yerden dağılır çıkmaz kuruduğunda.Oofff yazarken dahi içim sıkılıyor .
Ancak kaçınılmaz zorunluluk bilmek gerek kesinlikle ama kesinlikle eğer ki geleceğiniz planlarında restorancılık kaliteli bir şeflik varsa ogrenilmeli ve oyle yüzeysel değil belli bir seviyeye gelinmeli ki bardağınızı doldurup sonradan taşın yani yeni şeyler üretmeye başlayın.
Ama buarada bana donersek bildiğimi dahi yapmaktan sıkıldığım pastane bana biraz ev odevi gibi geliyor sıkılıyorsun ama yapmak zorundasın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder