30 Haziran 2010 Çarşamba

Her zaman bir döngü,

Restorancılık orda yemek yapmak durmaksızın bir hızda.Hep bir döngü devamlı bir sirkülasyon.
Yaz geliyor yaz monusü için denemeler kafa patlatmalar tüm ekibin verdiği fikirler ve şefin yorumu.
Hep bir çark donuyor orda yaz monusune geçtik yaz monusu içinde haftalık gruplar ozel monuler vip misafirler herbiri için ayrı bir uğraş organizasyon düzen.
Ne kadar aynı işi yapsanızda o her zaman bir sonrakini düzenleme organize etme durumları keyifli hale getiriyor .
Dediğim gibi yaz monusüne geçeli biraz zaman oluyor şimdi ise bir ramazan monusu kafa patlatmaları beyin fırtınaları başlıyor ramazan monusu ama fine dining.
İşte burda başlıyor herşey bir monu yapmalısınız sizin emeğiniz olmalı .Kaliteli malzemeden olmalı ve kaliteli sunmalısınız onu fine dining yapmalısınız yani onu sizin misafirinizin kalitesine uygun koymalısınız tabağınıza.

Özel işte uğraşıyorsunuz misafiriniz için kendiniz için kendiniz için diyorum misafiriniz için yapıyorsunuz ama kendinize yapar gibi özenle.

Buarada bugun aldığım güzel haberlerde bu işi sevmemin ve boyle iştahla anlatmamın nedenlerindendir kabul ediyorum.
Biri aldığım güzel yepyeni taptaze bir proje ışık saçan bir proje
Diğeride bir staj imkanı boyumdan buyuk isimlerin yanında kısa süreli olsada o isimlerin çalışma sistemini gormek bile bana ve mesai arkadaşlarıma yetecektir diye düşünüyorum .
Buaralar pek bir heyecanlıyım güzel olacak gibi herşey :)

Buarada son olarak yazılarım hakkındaki dilbilgisi yorumlarını alıyorum daha çok dikkat etmeye çalışıyorum teşekkürler dikkatiniz için.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder